? Co zrobić, by nawet po przestoju rozwinąć skrzydła w biznesie? To naprawdę doskonała okazja do tego, aby przeorganizować cele biznesowe i osiągać nowe rezultaty.

➡️ Wiele firm właśnie teraz rozwija swoje działania w sieci. Jakie działania powinniście przemyśleć i wdrożyć?

☑️ Postawcie na sklep internetowy!
To podstawa! Ważne, żeby był funkcjonalny, nowoczesny i przejrzysty. Proponujemy decydować się na proste formy, aby uniknąć zbędnego zamieszania na stronie. Odbiorca, który będzie musiał zbyt wiele “naklikać” zanim dostanie się do szukanego przez niego produktu, z przyjemnością ucieknie i skorzysta z oferty konkurencji. Połączcie sklep również ze swoim kontem na Facebooku. Sklep umożliwi dodawanie bezpośrednich linków do zakupów produktu na zdjęciach w postach na Facebooku oraz na Instagramie.

☑️ Jaką reklamę wybrać?
Zależy Wam na zwiększeniu zakupów na stronie? Postawcie na “ruch” lub “konwersję”. Wprowadziliście nowy produkt i zależy Wam, żeby jak najwięcej osób się o nim dowiedziało – wybierzcie “zasięg”. Rozkręcacie właśnie biznes w nowym mieście i dobrze byłoby, gdyby informacja o tym dotarła do mieszkańców – podczas ustawiania reklamy zdecydujcie się na “rozpoznawalność marki”. Odpowiednie wybranie celu do Waszej reklamy może naprawdę wiele zmienić i zapobiec wydawaniu pieniędzy na reakcje, których nie chcecie osiągnąć.

☑️ Co z budżetem?
Obcinanie budżetów w momencie, w którym wiele firm dokłada pieniądze szukając większej grupy potencjalnych odbiorców, to nie jest najlepszy pomysł. W idealnym świecie należałoby go teraz zwiększyć i położyć większy nacisk na płatne działania w sieci. Wspierając tym samym sprzedaż i zasięgi np. nowych produktów. O działaniach, które warto podjąć piszemy szerzej w kolejnym akapicie. Jeśli nie możecie zwiększyć budżetu – po prostu go nie obcinajcie. Spróbujcie nowych form reklamy, bardziej kreatywnych działań i “dajcie” coś od siebie – o tym niżej.

☑️ Kody rabatowe, zniżki, razem taniej.
Doskonale byłoby, gdybyście wprowadzili specjalne kody rabatowe lub zniżki dla osób kupujących Wasze produkty online. Odbiorca, który może zyskać choćby niewielką zniżkę lub opcję darmowej dostawy, znacznie chętniej dokonuje zakupów. Proponujemy również, abyście po dokonanym zakupie powrócili do swojego Klienta z rabatem na kolejne zamówienie. Taktyka ta może zachęcić Klienta do powrotu i ponownego złożenia zamówienia.
Nie musisz wszystkich “wabików” używać równocześnie. Testuj te działania w swoim biznesie, aby zobaczyć co sprawdza się u Ciebie najlepiej. Swoje działania dostosuj odpowiednio do potencjalnych Klientów.

? TIP Skuteczne docieranie do Klientów, którzy już dokonali zakupu możliwe jest również poprzez ustawienie reklamy remarketingowej na Facebooku.

? Jesteśmy zdania, że to naprawdę doskonały moment, by sprzedawać online! W sytuacji, gdy konsumenci znacznie chętniej dokonują zakupów przez Internet, warto wyjść naprzeciw ze swoją ofertą.

? Zapraszamy Was też do przeczytania naszych dwóch artykułów powstałych w ostatnim czasie.

O strategii w social media podczas pandemii wypowiada się Paulina: https://bit.ly/2MJNa7R
A radami, jak wycisnąć reklamę jak cytrynę przy mniejszych budżetach reklamowych dzieli się z Wami Diana: https://bit.ly/3dNj6UU

A jeśli wciąż macie jakieś wątpliwości i szukacie wsparcia – zapraszamy do kontaktu:
✉️ kontakt@allesocial.pl
? +48 608 695 707