Sytuacja związana z pandemią COVID-19 nierzadko wymusza na przedsiębiorcach ograniczenie budżetów reklamowych. ↘️ Co zrobić, by działania reklamowe Facebook Ads były jak najbardziej skuteczne? Poniżej przedstawiamy 3 zasady stosowane przez nas na co dzień – uważamy je za konieczne i warte wdrożenia szczególnie teraz?

1️⃣ Konfiguruj reklamy z poziomu Menadżera Reklam – pozwoli to nie tylko tworzyć reklamy według uporządkowanego schematu czy wykorzystywać różnorodne cele reklamowe, ale przede wszystkim otwiera przed Tobą cały wachlarz opcji i możliwości konfiguracji danej reklamy. Ustawienia te mogą mieć finalny wpływ na wynik i w rezultacie koszt reklamy ✅

2️⃣ Wykorzystuj niestandardowe grupy odbiorców oraz grupy podobnych odbiorców – korzystanie z Menadżera Reklam pozwala także na tworzenie niestandardowych grup reklamowych, które bazują na dotychczasowym ruchu i fanach Twojego profilu. ? Pozwoli Ci to docierać do osób najbardziej zbliżonych do fanów Twojej marki, co oznacza, że nie ryzykujesz tym, że zdefiniowana przez Ciebie intuicyjnie grupa docelowa będzie nieskuteczna i nie będzie przynosiła konwersji.

3️⃣ Analizuj wyniki – nie ustawiaj dwa razy takiej samej reklamy, skoro jest ona mniej skuteczna. Sprawdź wyniki swoich dotychczasowych konfiguracji i wypisz te z nich, które okazały się bardziej lub mniej efektywne. Zwróć uwagę na koszt wyniku, wybrany cel, grupę docelową, umiejscowienia i kreację. ??

Jeśli potrzebujesz wsparcia w kreowaniu swoich reklam – zapraszamy Cię do kontaktu. 🙂

✉️ kontakt@allesocial.pl
? +48 608 695 707