pixel

Wybierz temat, który interesuje Cię najbardziej i czytaj śmiało

Jakie stories interesuje Twoich fanów?

InstaStories, czyli relacje umieszczane na Instagramie - każdy zna, nie każdy korzysta. Czy to błąd? Naszym zdaniem tak i to DUŻY. Są one doskonałym narzędziem zarówno do promowania produktów, jak i do tworzenia relacji z potencjalnym klientem - nie rezygnuj...

Doskonały moment, by sprzedawać online!

? Co zrobić, by nawet po przestoju rozwinąć skrzydła w biznesie? To naprawdę doskonała okazja do tego, aby przeorganizować cele biznesowe i osiągać nowe rezultaty. ➡️ Wiele firm właśnie teraz rozwija swoje działania w sieci. Jakie działania powinniście przemyśleć i…

Strategia w social media podczas pandemii

Twój biznes wybudza się do życia po dłuższym czasie nieobecności na rynku? A może wciąż obowiązują ograniczenia, które jeszcze uniemożliwiają Tobie prowadzenie działalności, ale niedługo zostaną one zniesione? To ostatni moment na zaplanowanie strategii na następne działania na Twoich kanałach…

Jak wycisnąć więcej z reklamy przy mniejszych budżetach reklamowych?

Sytuacja związana z pandemią COVID-19 nierzadko wymusza na przedsiębiorcach ograniczenie budżetów reklamowych. ↘️ Co zrobić, by działania reklamowe Facebook Ads były jak najbardziej skuteczne? Poniżej przedstawiamy 3 zasady stosowane przez nas na co dzień – uważamy je za konieczne i…

Czy warto kupować fanów? Wartość realnych i kupionych odbiorców ?

        Często mówimy o tym, że warto pozyskiwać tylko realnych i wartościowych fanów. Zawsze podkreślamy na początku każdej naszej współpracy, że to nie ilość fanów powinna być jedynym wyznacznikiem efektywności działań w social media. Na portalach aukcyjnych możemy znaleźć…

Remarketing na facebooku – czym jest i jak go wykorzystać?

Niejednokrotnie już wspominaliśmy o tym, że system reklamowy facebooka daje nam ogromne możliwości w zakresie promowania usług, wydarzeń, produktów itd. Wyobraźmy sobie sytuację, w której chcemy trafić do ludzi, którzy mieli już jakikolwiek kontakt z naszą marką. Jest to grupa,…

All I want for Christmas is… GOOD PLAN!

Jak przetrwać jako właściciel restauracji kiedy wszyscy już myślami zajadają się tonami jarzynowej, piernikiem Babci i najlepszymi pierogami od Mamusi?  Czy warto ograniczyć się jedynie do złożenia życzeń na profilach social media?  Mamy dla Ciebie kilka tipów, żeby ten teoretycznie najtrudniejszy czas…

Święta w e-commerce

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to okres przedświąteczny pewnie jest dla Ciebie wyjątkowo “gorący” i pracowity. Z reguły większość z nas odkłada zakup prezentów na ostatnią chwilę. Przedstawiamy kilka szybkich porad, dzięki którym powinno Ci się udać wykorzystać ten szał zakupowy,…

Black Friday w social mediach

Nareszcie nadszedł ten długo oczekiwany dzień, a mianowicie Black Friday. Wprawdzie promocyjny szał trwa już od dobrych kilku dni, a w przypadku niektórych marek już od początku listopada, ale dopiero dzisiaj osiągnie on swój szczyt. Wielu przedsiębiorców zastanawia się jak…

Jakie są koszty prowadzenia fanpage’a na Facebooku?

Od dawna Facebook nie jest już tylko portalem społecznościowym, ale pełnoprawną platformą biznesową, dzięki której znacznie możemy zwiększać sprzedaż, świadomość marki oraz szereg innych czynników, wpływających na nasz sukces w sieci. W związku z tym, wielu przedsiębiorców zadaje sobie (i…

Kolory Twojej marki mają znaczenie!

Pewien czas temu mieliście okazję przeczytać na naszym Instagramie krótką notatkę na temat kolorów w marketingu ? – pisaliśmy o tym, że nasza podświadomość sama określa, które z barw dodają nam mocy, a które ją studzą. Prawdą jest również, że…

(Ro)boty atakują!

Sztuczna inteligencja rozwija się w zastraszającym tempie. Jeszcze kilkanaście lat temu nikt się nie spodziewał, że roboty będą mogły zastąpić człowieka przy wykonywaniu niektórych zawodów. Dzisiaj staje się to coraz bardziej realne. Sztuczna inteligencja jest już obecna w wielu branżach…

Etapy komunikowania się z klientem w social mediach

Aby działania w social mediach były efektywne, a komunikacja z klientami przynosiła zamierzone efekty, konieczne jest wdrożenie dokładnie przemyślanej strategii Czy można wyodrębnić poszczególne etapy komunikacji i realizować je krok po kroku? Sprawdźmy! Etap zerowy. Zanim zaplanujesz posty Planując społecznościową…

Nie taki tekst nudny, jakim go malują

  Jakim tekst jest każdy widzi i właśnie dlatego nie zawsze chce się go czytać. Dziś słów kilka o tym, jak wygląd artykułu wpływa na jego poczytność. Jeśli czytelnik trafił na Twój tekst, masz kilka sekund, żeby zatrzymać jego uwagę…

Shadowban czyli o zakazanych hashtagach i blokadach na Instagramie

Część z Was mogła zauważyć, że od jakiegoś czasu na Instagramie dzieją się dziwne rzeczy Jeśli zaobserwowaliście ostatnio, że pod Waszymi zdjęciami pojawia się zdecydowanie mniej serduszek ️ , mimo że nie oszczędzacie na hasztagach – prawdopodobnie dostaliście shadowbana. Czym…

Złap byka za rogi!

Niech Twój content marketing będzie kontent i wolny od… błędów ✅ Nawet najciekawszy tekst wypadnie słabo, gdy pełno w nim będzie byków bodących czytelnika ortograficznymi czy stylistycznymi rogami. Internauci chętnie naśmiewają się z wpadek wielkich marek, które popełnią w sieci…

Rozkręć swój profil na Instagramie!

Social media są dziedziną na tyle młodą, że trudno o encyklopedie czy publikacje naukowe poparte wieloletnimi badaniami, które rozwiewałyby wątpliwości z jej obszaru. Po Internecie poruszamy się w większości intuicyjnie, ucząc się i wyciągając wnioski na podstawie własnych (lub podpatrzonych…

Wykadruj swój biznes

Jak to jest z tymi zdjęciami w social media? Czy w każdym przypadku należy stosować profesjonalne zdjęcia, czy może warto sobie pozwolić na odrobinę „amatorstwa”? ? Wszyscy zapewne pogodziliśmy się już z cyfrową rewolucją, która lata temu wkroczyła dumnie w…

Przyciągnij grafiką, zatrzymaj treścią!

W większości jesteśmy wzrokowcami. Szybciej przetwarzamy obraz niż tekst. Jest to jeden z powodów, dla którego grafika w social mediach jest tak istotna. Zwizualizowanie graficzne tekstów pomaga w dotarciu do większej ilości osób. Obraz ma większą zdolność do wzbudzania w…

Marketing

Dlaczego powinieneś myśleć o marketingu jak o pierwszej randce?

Czy zdarzyło Ci się kiedyś na pierwszej randce zadać komuś pytanie: „Czy wyjdziesz za mnie?”. Zapewne nie, takie poważne decyzje wymagają raczej poznania drugiej osoby i spędzenia z nią większej ilości czasu. Dlaczego więc, realizując działania marketingowe robisz inaczej? Jednym…

Co nowego na Facebooku

Co nowego na Facebooku?

Tegoroczna konferencja Facebooka skupiała się głównie wokół jednego zagadnienia: budowaniu silniejszej społeczności za pomocą technologii. Nowością wprowadzoną przez Marka Zuckenberga będą Facebook Spaces, czyli aplikacja służąca do wirtualnej rzeczywistości, która pozwalałaby na kontakt z bliskimi, bez względu na to gdzie…

Rynek

Dlaczego warto prowadzić profil firmowy na Facebooku?

Media społecznościowe pozwalają na kreowanie pozytywnego i wiarygodnego wizerunku firmy wśród Internautów. Szczególny wpływ w sieci ma portal Facebook, który gromadzi ponad 12 milionów Polaków. Na Facebooku możesz informować o nowościach w ofercie swojej firmy, pokazujesz innym swoje usługi lub…

Wizerunek

Administracja kontem firmowym na Facebooku

Stworzenie konta firmowego na Facebooku pociąga za sobą bardzo dużo korzyści. Nie chodzi tylko o zwiększenie widoczności naszej firmy w internecie. Warto zająć się administracją konta na Facebooku w celu polepszenia relacji z klientem i zwiększeniu jego lojalności. Poniżej prezentujemy…