ul. Madalińskiego 8, pok. 108, 70-101 Szczecin
+48 608 695 707

Social media w branży fitness i crossfit

Skuteczna działalność w obrębie social media to połowa sukcesu w promowaniu marki. Bez konta na Facebooku, który jest w prawidłowy sposób zarządzane, obecnie nie można trafić do szerokiego grona odbiorców. Wszystko kręci się wokół tej największej na świecie platformy społecznościowej. 

Relacje z klientem
Branża fitenss jest specyficzna. Konieczne jest stworzenie społeczności, która będzie chciała wykonywać oferowane przez dany klub sportowych ćwiczenia, będzie stosowana proponowane diety, a także kupowała rekomendowane odżywki. W dobie mody na zdrowy styl życia, bardzo ciężko jest się wybić. Popularne trenerki Anna Lewandowska i Ewa Chodakowska skupiają szerokie grono fanów. Ciężko przekonać dziewczyny, że lepiej słuchać porad mniej znanej trenerki.

Jednak, jeśli fanpage będzie zarządzany w prawidłowy sposób, można wybić się z niszy. Można zgromadzić kilkadziesiąt tysięcy fanów, którzy będą podążali za wskazówkami określonego klubu fitness. Konieczne jest jednak codzienne zarządzanie profilem. Warto dodawać zdjęcia z treningów oraz motywujące treści. Zdjęcia nie powinny być pozowane, ale w większości naturalne. W dobie sztuczności, obecnie jedynie poprzez pokazywanie naturalnych efektów można osiągnąć prawdziwy sukces i przekonać ludzi do tego, że ciężką pracą można osiągnąć sukces. W takiej sytuacji zbudowanie relacji z potencjalnymi klientami będzie dużo łatwiejsze.

Sprzedaż
Poprzez Facebook możemy również wypromować oferowane przez klub sportowy odżywki i zdrową żywność. Możemy uskutecznić sprzedaż. Wystarczy, że na profilu pojawi się link przekierowujący na stronę sklepu, z którym współpracujemy. Jeśli nasz fanpage będzie popularny, produkty będą rozchodziły się jak świeże bułeczki.