ul. Madalińskiego 8, pok. 108, 70-101 Szczecin
+48 608 695 707

Prowadź rozmowy z klientami

Nawiązuj pozytywne relacje, wdrażaj nowe rozwiązania, otrzymuj opinię zwrotną, wprowadzaj zmiany!

rozmowy

Facebook i inne elementy marketingu internetowego zmieniły relacje łączące firmę i klienta. Rozwój social mediów doprowadził do tego, że kontakt z klientem może odbywać się o każdej porze i wszędzie, niezależnie od miejsca.

Prowadzenie fanpage’a na Facebooku daje wiele możliwości. Rozmowa i działania są mniej formalne (oczywiście z zachowaniem pewnych reguł – nie piszemy obraźliwych komentarzy, nie przeklinamy itd.:), przez co klient może w zaciszu swojego domu podzielić się swoją opinią. Jeśli działania firmy są nieprawidłowe, lub też na którymś etapie działalności firma popełnia błąd – internauta napisze komentarz, wskaże problem, dzięki czemu przedsiębiorstwo będzie mogło szybko przemyśleć sytuację i wprowadzić niezbędne zmiany.

Social media zaczynają powoli zastępować komunikację w życiu rzeczywistym. Może się okazać, że ludzie częściej będą mówić o Twojej firmie właśnie w Internecie. Chyba lepiej być tam, gdzie o Tobie rozmawiają?:)

Bądź w stałym kontakcie z klientami dzięki prowadzeniu fanpage’a!