ul. Madalińskiego 8, pok. 108, 70-101 Szczecin
+48 608 695 707

Nietypowe taktyki na wypromowanie treści w social media

Social media czyli Facebook, Instagram, Snapchat to aplikacje, dzięki którym można dziś zarabiać. Trzeba tylko wiedzieć jak wypromować treści, które zostają na nich zamieszczone.

Firmowe hashtagi

Słowo hastag odmieniane jest dziś przez wszystkie przypadku. Ludzie zwariowali na punkcie „#” po którym wstawia się słowo opisujące zdjęcie, i to co robimy w danej chwili. Można jednak wykorzystać ten powszechnie znany sposób tagowania zdjęć do celów zarobkowych. Jeśli nasze hastagi będą związane z posiadaną firmą, nazwą produktu czy marki, będziemy mogli je odpowiednio wypromować i wpuścić do przestrzeni publicznej.

Budowa własnej społeczności

Może to wydać się dziwne, jak można zbudować własną społeczność? Jednak jest to klucz do sukcesu. Dzięki temu, że przekonamy pewną grupę osób, że użytkowanie danego produktu jest cool, będą oni go pożądali. Aby ten efekt uzyskać, warto pokazać pracę od kulis. W końcu do gotowego produktu każdy ma dostęp. A już do tego, jak wygląda jego produkcja nie. Umieszczając na portalach społecznościowych video z procesu produkcji, czy zdjęcia tego jak wygląda produkt przed i po obróbce, na pewno zaciekawimy spore grono osób, którzy będą dzięki temu zafascynowani naszymi rzeczami.

Fanpage z pomysłem

Zwykłe fanpage już się przejadły. Jest ich nieskończona ilość na Facebooku. Warto zdecydować się na założenie konta, które oferowało będzie nietypowe formy promocji. Ciekawy content, który jest spójny z profilem naszej firmy, na pewno przyciągnie duże grono fanów.