ul. Madalińskiego 8, pok. 108, 70-101 Szczecin
+48 608 695 707

Monitoruj rynek, ulepszaj swoje działania

Prowadzenie fanpage’a na Facebooku pozwala na analizowanie zmian zachodzących na rynku oraz ewentualną reakcję firmy.

rynek

Stałe obserwowanie oraz analizowanie procesów i trendów zachodzących na rynku, a szczególnie w komunikacji między konsumentem a firmą, umożliwia zmniejszenie ryzyka podjęcia błędnych decyzji, a także zdobycia ważnych informacji o szansach rozwoju, a tym samym odniesienia sukcesu przez przedsiębiorstwo. Takie działania umożliwiają również uzyskanie informacji pozwalających zidentyfikować potrzeby konsumenta oraz pomagają firmie, tak dostosować swoją ofertę, aby te oczekiwania zaspokoić.

Prowadzenie fanpage’a na Facebooku umożliwia monitorowanie sytuacji panującej na rynku oraz ewentualną reakcję firmy – popularyzowanie idei, zagadnień istotnych z jej punktu widzenia, rozwiązywanie problemów, naprawianie błędów itd.

Firma w szybki i tani sposób (nie przeprowadzając kosztownych badań rynkowych) może również przeanalizować działania konkurencji – powielać dobre praktyki oraz uczyć się na błędach, nie powtarzając działań, które nie przynoszą pozytywnych efektów.

Social media to doskonałe narzędzie, wspierające funkcjonowanie każdej firmy. Przedsiębiorstwo może szybko zareagować na trendy, nie musi za każdym razem zmieniać katalogów, ulotek czy wyglądu strony internetowej. Konto na Facebooku jest bardziej elastyczną i jedną z tańszych form reklamy. Za pomocą ciekawych wpisów można przedstawić ofertę firmy, nowości, udzielić informacji, poinformować o konkursach czy zmianach, jakie planuje wprowadzić firma.